Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:En vervolgens op de laptop hetzelfde gaan doen, dat is wel de valkuil denk ik.
Zeker omdat je de behoefte voelt het hier meteen online te delen (is niet als sneer bedoeld )
Nee zonder telefoon moet er niet aan denken.
Ook voor gewone appjes enz.
Maar heel veel succes.
Bellatrix schreef:Ben je wel bereikbaar in noodgevallen?
Ik zou het niet kunnen. Nou, als mijn telefoon een dagje thuis ligt overleef ik het wel maar een maand?
foxy80 schreef:Tipje: je kan jezelf ook nog tijdelijk van bokt bannen als je hardcore wil gaan
Lau schreef:foxy80 schreef:Tipje: je kan jezelf ook nog tijdelijk van bokt bannen als je hardcore wil gaan
Ik gun mezelf dit nog even waarschijnlijk ben ik straks opgezogen in mijn toekomstige hobby’s haha. Mijn depressie zit op zo een diepte punt. Ik grapte net al straks vind ik het leven ineens weer leuk en heb ik hobby’s
_chou schreef:Knap hoor, ik zou zelf ook wat minder op mijn telefoon en andere schermen willen zitten. Ben benieuwd wat je nu allemaal gaat doen in je vrije tijd.
Lau schreef:Bellatrix schreef:Ben je wel bereikbaar in noodgevallen?
Ik zou het niet kunnen. Nou, als mijn telefoon een dagje thuis ligt overleef ik het wel maar een maand?
Als mijn laptop aanstaat kan ik via Apple id oproepen ontvangen. Ga even testen of dat werkt vanavond. Maar anders nee, zo snel is er geen noodgeval. Ze kunnen mij mailen of een bericht sturen op discord en als ze mij echt nodig hebben kunnen ze mijn vriend bellen.
Veronica2 schreef:Lau schreef:
Als mijn laptop aanstaat kan ik via Apple id oproepen ontvangen. Ga even testen of dat werkt vanavond. Maar anders nee, zo snel is er geen noodgeval. Ze kunnen mij mailen of een bericht sturen op discord en als ze mij echt nodig hebben kunnen ze mijn vriend bellen.
Maar het is toch prima om een telefoongesprek te voeren? Het is in elk geval sociaal en het kan ook heel gezellig zijn om bij te kletsen. Voor mij valt het in elk geval niet onder schermtijd, maar juist daarbuiten. En dan na het gesprek je telefoon weer wegleggen en niet gaan zitten scrollen.